Program "TAKE CHARGE!-Cemerlang Itu Pilihan Saya




Unit Kaunseling & Kerjaya (HEPA) akan mengadakan Program "Take Charge! - Cemerlang Itu Pilihan Saya" Maklumat Program seperti berikut:-

Tarikh : 12 Mac 2011 (Sabtu)
Masa : 0.80 pagi hingga 5.30 petang
Tempat :Dewan Kuliah Utama, UniSZA
Penceramah : En. Mohd Rizal Hassan
Take Charge Sdn. Bhd.
Anjuran : Unit Kaunseling & Kerjaya (HEPA)

Kenapa saya harus menyertai program ini?
Untuk:-
  • Kecemerlangan diri saya
  • Kecemerlangan diri saya
  • Kecemerlangan sukan saya
  • Kecemerlangan dunia saya
  • Serlahkan potensi saya
  • Pelan tindakan untuk cemerlang
Jika berminat, sila daftarkan nama di unit Kaunseling & Kerjaya (HEPA), Blok B, Aras Bawah, sebelum atau pada 10 Mac 2011

Tempat Terhad

Yuran penyertaan RM3.00

P/S : For more information feel free to contact me through FB or ahmadfinance@gmail.com





Sijil penyertaan disediakan



Makanan disediakan bagi pelajar yang hadir


Change yourself and fortune will change with you.

Comments