PEMBEKAL KAIN PASANG ATAS TALIAN (ONLINE) NO 1 DI MALAYSIA. FB: CLAZSY TEXTILE


PEMBEKAL PELBAGAI TEXTILE ONLINE NO1 DI MALAYSIA
Syarikat kami ATZ Emperial Enterprise adalah pembekal pelbagai jenis textile melalui atas talian (Online) dan secara konvensional. Platform utama kami adalah menggunakan FACEBOOK dan INSTAGRAM. 



CLAZSY TEXTILE
Perniagaan Textile online kami telah dijalankan dengan baik melalui akaun facebook utama kami iaitu clazsy textile. Melalui akaun facebook ini, kami telah dapat mengakses ribuan pelanggan di seluruh Malaysia, Brunei, Singapore dan Indonesia. Selain itu, kami juga mempunyai lebih dari satu akaun facebook bagi mendapat TRAFIK dan prospek pelanggan yang lebih ramai.





KUALITI TEXTILE YANG DIBEKALKAN
Kualiti tetxile yang dibekalkan oleh kami adalah bercirikan HIGH QUALITY FABRIC. Bagi memenuhi cita rasa customer kami yang DINAMIK dan menjamin kepuasan mereka pada tahap yang maksimum, kami sentiasa memastikan produk textile yang kami bekalkan  mempunyai kualiti yang 
tinggi dan sesuai mengikut pasaran semasa.

KAIN PASANG FOKUS UTAMA KAMI
Produk textile utama kami adalah kain pasang@kain ela. Kami membekalkan kain pasang yang bercorakkan BATIK. Corak rekaan batik yang dikeluarkan adalah TERKINI dan mengikut TRENDING PASARAN BATIK SEMASA. Kain pasang yang kami bekalkan sering menjadi TRENDING kerana coraknya yang memenuhi citarasa semua pelanggan kami. Selain kelebihan dari segi corak, kain pasang yang kami keluarkan adalah AFFORABLE dari segi HARGA. 







Comments